Soms heb je dusdanig slecht internetbereik dat bellen via VoIP niet mogelijk is. De app biedt zelfs in dat geval de mogelijkheid om uit te bellen met jouw zakelijke nummer. Dit gebeurt via Call Trough. Deze functionaliteit werkt als volgt.
Een Call Trough gesprek opzetten
- Toets het telefoonnummer in dat je wilt bellen.
- Druk op bellen.
- Jouw mobiele provider belt nu naar een 085-nummer van Voys.
- Druk nogmaals op bellen.
Ons 085-nummer schakelt vervolgens het gesprek door naar het door jou gekozen nummer.
Deze doorschakelkosten nemen wij voor onze rekening. De ontvangende partij ziet gewoon jouw zakelijke nummer.
De kosten voor het bellen naar dit nummer worden door jouw mobiele provider in rekening gebracht en vallen in de meeste gevallen onder jouw belbundel.
Let op! Buiten de EU kunnen er roaming-kosten in rekening worden gebracht door jouw mobiele provider!
Call Trough en gespreksopname
Gesprekken met de Voys App via call trough worden niet opgenomen. Gespreksopname voor uitgaande gesprekken gaat via VoIP accounts of een trunk. Call Trough is dat niet. Als jij een klant belt, belt jouw mobiele provider eerst naar een 085-nummer van Voys. Ons 085-nummer schakelt vervolgens het gesprek door naar het door jou gekozen nummer.
Updates
Wij werken constant aan ons platform en andere producten. Wil je op de hoogte blijven van alle updates, check voys.nl/updates.
Verbeteringen
Wij ontwikkelen voor en met jou als klant. Hierbij wordt alle feedback gewaardeerd. Heb je zelf een suggestie hoe wij onze producten kunnen verbeteren, check dan voys.nl/verbeteringen.