Call Through

Call Through

Soms heb je dusdanig slecht internetbereik dat bellen via VoIP niet mogelijk is. De app biedt zelfs in dat geval de mogelijkheid om uit te bellen met jouw zakelijke nummer. Dit gebeurt via Call Through. Deze functionaliteit werkt als volgt.

Een Call Through gesprek opzetten

  • Toets het telefoonnummer in dat je wilt bellen.
  • Druk op bellen.
  • Jouw mobiele provider belt nu naar een 085-nummer van Voys.
  • Druk nogmaals op bellen.

Ons 085-nummer schakelt vervolgens het gesprek door naar het door jou gekozen nummer.

Deze doorschakelkosten nemen wij voor onze rekening. De ontvangende partij ziet gewoon jouw zakelijke nummer.

De kosten voor het bellen naar dit nummer worden door jouw mobiele provider in rekening gebracht en vallen in de meeste gevallen onder jouw belbundel.

icon

Let op! Buiten de EU kunnen er roaming-kosten in rekening worden gebracht door jouw mobiele provider!

image
image

Call Through en gespreksopname

Gesprekken met de Voys App via call through worden niet opgenomen. Gespreksopname voor uitgaande gesprekken gaat via VoIP accounts of een trunk. Call Through is dat niet. Als jij een klant belt, belt jouw mobiele provider eerst naar een 085-nummer van Voys. Ons 085-nummer schakelt vervolgens het gesprek door naar het door jouw gekozen nummer.

💡
Ik heb feedback op jullie hulppagina’s.

Updates

Wij werken constant aan ons platform en andere producten. Wil je op de hoogte blijven van alle updates, check voys.nl/updates.

Verbeteringen

Wij ontwikkelen voor en met jou als klant. Hierbij wordt alle feedback gewaardeerd. Heb je zelf een suggestie hoe wij onze producten kunnen verbeteren, check dan voys.nl/verbeteringen.