Call control i.c.m. onze Webphone
Call control i.c.m. onze Webphone

Call control i.c.m. onze Webphone

Call control

Call control is een verzamelnaam voor verschillende acties die je kan uitvoeren vanaf je headset. De volgende handelingen kunnen uitgevoerd worden met Call controll middels een actie op de headset:

Gesprek aannemen

Gesprek ophangen

Jezelf muten

Jezelf unmuten

Gesprek in de wacht zetten

Gesprek uit de wacht halen

Let op! De werking van call control en de bijbehorende functies verschillen per merk en type headset. Wij kunnen hierdoor niet garanderen dat jouw headset hier ook gebruik van kan maken. Heb je een geschikte headset via ons aanschaft en kom je er toch niet helemaal uit, neem dan contact op voor ondersteuning.

Hoe werkt dit met de Voys Webphone?

Door het geïmplementeerde WebHID, maken we het mogelijk om Call control te laten werken in combinatie met de Vialer Webphone. Voor een aantal bekende merken en types voeren wij zelf testen uit. De kennis en ervaring zullen we tonen op deze pagina, zodat iedereen gebruik kan maken van deze opties.

icon
Let op: De werking van call control en de bijhorende functies verschillen per merk en type headset. Wij kunnen hierdoor niet garanderen dat jouw headset hier ook gebruik van kan maken.

Headsets

Hieronder vind je uitleg over het koppelen van jouw headset.

EPOS

Bekende werkende headsets: - Impact 1000 series met USB dongle (BT800). - Adapt 160 series met call control knoppen in de bekabelde aansluiting.

Je hebt de Webphone geïnstalleerd zoals hier beschreven staat. Volg onderstaande stappen om Call Control voor de EPOS te activeren.

Let op! Zorg dat de EPOS via de Dongle gekoppeld is aan de Webphone. Gebruik niet de Bluetooth functie zonder dongle!

  • Open de Webphone.
  • Druk op Instellingen.
  • Druk op Call control inschakelen.
  • image
  • Er komt een melding in beeld.
  • image
  • Klik op jouw EPOS en druk op Connect/verbinding maken.
  • Je krijgt een pop-up met Herlaad Webphone, druk hierop.
  • Jouw headset is nu gekoppeld en gebruiksklaar om mee te bellen.
  • image
  • Als je daarna weer naar instellingen gaat zie je dit.
  • image
  • Probeer nu met jouw headset op te nemen en op te leggen.
  • Let wel op dat je al jouw laptop instellingen goed hebt staan. Die moeten misschien aangepast worden als je de headset anders instelt dan hoe je het had. Mocht je er dan nog niet uitkomen, neem dan contact met ons op.

Jabra

Je hebt de Webphone geïnstalleerd zoals hier beschreven staat. Volg onderstaande stappen om Call Control voor de Jabra te activeren.

Let op! Zorg dat de Jabra via de Dongle gekoppeld is aan de Webphone. Gebruik niet de Bluetooth functie zonder dongle!

image
  • Open de Webphone.
  • Druk op Instellingen.
  • Druk op Call control inschakelen.
  • image
  • Er komt een melding in beeld.
  • image
  • Kies voor de Jabra dongle en klik op Verbinding maken/Connect.
  • image
  • Je krijgt een pop-up met Herlaad Webphone, druk hierop.
  • Jouw headset is nu gekoppeld en gebruiksklaar om mee te bellen.
  • Als je daarna weer naar instellingen gaat zie je dit.
  • image
  • Probeer nu met jouw headset op te nemen en op te leggen.
  • Let wel op dat je al jouw laptop instellingen goed hebt staan. Die moeten misschien aangepast worden als je de headset anders instelt dan hoe je het had. Mocht je er dan nog niet uitkomen, neem dan contact met ons op.

Yealink

Je hebt de Webphone geïnstalleerd zoals hier beschreven staat. Volg onderstaande stappen om Call Control voor de Yealink te activeren.

  • Open de Webphone.
  • Druk op Instellingen.
  • Druk op Call control inschakelen.
  • image
  • Er komt een melding in beeld.
  • Kies voor de Yealink headset en klik op Verbinding maken/Connect.
  • image
  • Je krijgt een pop-up met Herlaad Webphone, druk hierop.
  • Jouw headset is nu gekoppeld en gebruiksklaar om mee te bellen.
  • Als je daarna weer naar instellingen gaat zie je dat call control geactiveerd is.
  • Probeer nu met jouw headset op te nemen en op te leggen.
  • Let wel op dat je al jouw laptop instellingen goed hebt staan. Die moeten misschien aangepast worden als je de headset anders instelt dan hoe je het had. Mocht je er dan nog niet uitkomen, neem dan contact met ons op.

Poly/Plantronics

Je hebt de Webphone geïnstalleerd zoals hier beschreven staat.

Om Call control te kunnen gebruiken met een Poly/Plantronics headset moet je headset verbonden zijn via de meegeleverde dongle en moet de Plantronics Hub applicatie geïnstalleerd zijn. Call control werkt niet met de Poly Lens software.

  • Open de Webphone.
  • Druk op Instellingen.
  • Druk op Call control inschakelen.
  • image
  • Er komt een melding in beeld.
  • Kies voor de Poly/Plantronics headset en klik op Verbinding maken/Connect.
  • image
  • Je krijgt een pop-up met Herlaad Webphone, druk hierop.
  • Jouw headset is nu gekoppeld en gebruiksklaar om mee te bellen.
  • Als je daarna weer naar instellingen gaat zie je dat call control geactiveerd is.
  • Probeer nu met jouw headset op te nemen en op te leggen.
  • Let wel op dat je al jouw laptop instellingen goed hebt staan. Die moeten misschien aangepast worden als je de headset anders instelt dan hoe je het had. Mocht je er dan nog niet uitkomen, neem dan contact met ons op.

Overige headsets

Staat jouw headset (nog) niet bij de door ons geteste headsets, dan adviseren we je het volgende te proberen, om te kijken of dit voor jou werkt:

  • Zorg dat je de bijbehorende software van jouw headset op je computer hebt geïnstalleerd.
  • Zorg dat je headset is voorzien van de laatste updates
  • Sluit je headset aan op je computer voorzien van een bijgeleverde dongle of kabel.
  • Selecteer de aangesloten headset in de instellingen van jouw Webphone. Voer een gesprek via de Webphone en kijk welke functies voor jouw mogelijk zijn. De meeste headset bieden de mogelijkheid om via de headset een gesprek aan te nemen of te beëindigen.

Let op! Er komt een extra melding van de Webphone of we gebruik mogen maken van de functies van jouw headset. Als je hiervoor geen toestemming geeft, dan werkt Call control ook niet.

Welke headsets verkoopt Voys?

Let goed op welke je nodig bent! Als je met de Webphone wil bellen dan raden wij de EPOS aan. De Yealink headsets zijn vooral geschikt als je met een Yealink toestel belt!

Je kan hier vinden welke wij aanbieden.

FAQ

Hoe kan ik mijn headset uit de webphone in Chrome verwijderen

Ga eerst naar sitegegevens bekijken en verwijder dan je headset in de lijst door op het kruisje te klikken, zie screenshot.

image
Hoe kan ik mijn headset uit de webphone in the App verwijderen

Ga naar de 3 puntjes in de rechter bovenhoek en kies App-informatie. Hierna zou de headset er tussen moeten staan en kan je hem verwijderen via het kruisje.

image
image
✍️
Ik heb feedback op jullie hulppagina’s.

Updates

Wij werken constant aan ons platform en andere producten. Wil je op de hoogte blijven van alle updates, check voys.nl/updates.

Verbeteringen

Wij ontwikkelen voor en met jou als klant. Hierbij wordt alle feedback gewaardeerd. Heb je zelf een suggestie hoe wij onze producten kunnen verbeteren, check dan voys.nl/verbeteringen.

Contact

Kom je er met onze hulppagina’s toch niet helemaal uit, plan dan een afspraak met ons in door rechtsonder op de afspraakplanner te drukken!