Wat kan je bij telefoonnummer?
Onder het kopje telefoonnummer zie je een overzicht van de telefoonnummers die zijn gekoppeld aan je account. Je kunt hier nieuwe telefoonnummers toevoegen of bestaande nummers verwijderen.
Hoofdnummer instellen
Bij Hoofdnummer stel je in met welk telefoonnummer je uitbelt. Wil je per toestel met een ander nummer uitbellen, klik dan hier. Volg onderstaande stappen om je hoofdnummer in te stellen.
- Log in op Freedom.
- Klik op Beheer.
- Klik op Telefoonnummer.
- Selecteer bij Hoofdnummer het juiste telefoonnummer.
- Klik op Opslaan.
Een nieuw netnummer toevoegen
- Log in op Freedom
- Klik op Beheer.
- Kies voor Telefoonnummer.
- Selecteer Toevoegen.
- Voeg het adres toe waarvoor jij een telefoonnummer wil aanvragen.
- Kies voor het netnummer wat bij het adres hoort wat jij hebt aangevinkt, dus niet de 085.
- Geef aan of je 1, 10 of 100 telefoonnummers wil. Als je er meer tegellijk kiest, dan zullen dit opvolgende nummers betreffen.
- Kies een nummer.
- Selecteer het nummer (-blok) wat je wil toevoegen
- Vul bij Beschrijving in waardoor je weet wat dit nummer is bijvoorbeeld: ‘Nummer van Frank’ of de naam/vestiging van jouw bedrijf.
- Druk op Opslaan
- Het nummer is meteen te gebruiken, maak wel nog een belplan aan voor jouw nummer.
Tip. Zit er geen nummer bij wat je bevalt? Probeer het later weer. Dit is de enige lijst waaruit je kan kiezen. Je kan geen nummers aanvragen.
Een nieuw landelijk telefoonnummer toevoegen
- Log in op Freedom
- Klik op Beheer.
- Kies voor Telefoonnummer.
- Selecteer Toevoegen.
- Voeg het adres toe waarvoor jij een telefoonnummer wil aanvragen.
- Kies voor de 085 optie.
- Geef aan of je 1, 10 of 100 telefoonnummers wil. Als je er meer tegellijk kiest, dan zullen dit opvolgende nummers betreffen.
- Kies een nummer.
- Selecteer het nummer (-blok) wat je wil toevoegen
- Vul bij Beschrijving in waardoor je weet wat dit nummer is bijvoorbeeld: ‘Nummer van Frank’ of de naam/vestiging van jouw bedrijf.
- Druk op Opslaan
- Het nummer is meteen te gebruiken, maak wel nog een belplan aan voor jouw nummer.
Tip. Zit er geen nummer bij wat je bevalt? Probeer het later weer. Dit is de enige lijst waaruit je kan kiezen. Je kan geen nummers aanvragen.
Internationale nummers beheren
Voys biedt ook internationale nummers. Deze kan je alleen aanvragen via je contactpersoon bij Voys.
Zorg wel dat je een zakelijke inschrijving in de KVK van het desbetreffende land hebt. Anders is dit niet mogelijk.
Nummers verwijderen
- Log in op Freedom
- Klik op Beheer.
- Kies voor Telefoonnummer.
- Klik op het kruisje achter het telefoonnummer die je wil verwijderen.
- Druk op Ja, telefoonnummer verwijderen.
- Het telefoonnummer is nu verwijderd.
Wil je het telefoonnummer later weer gebruiken, zet hem dan op ‘niet actief’. Er kan dan niet gebeld worden naar dit nummer, maar je bent het ook niet kwijt. Dit gebeurd wel als je hem verwijderd!
FAQ over het telefoonnummer
Heel kort gezegd, nee. Wij halen net als andere Nederlandse telfonieproviders onze nummers weg bij het ACM. Je kan daardoor alleen maar kiezen uit de opties die je ziet. Dit veranderd per dag(deel). Dus mocht je echt niet eentje kunnen kiezen, kijk later nog eens.
Nee, dit is helaas niet mogelijk.
- Log in Freedom.
- Ga naar Beheer.
- Ga naar Telefoonnummer.
- Druk op het telefoonnummer waarvoor jij het adres wil weten.
- Het adres wat je daar vindt, is het adres waaraan het telefoonnummer is gekoppeld.
- Als er een andere bedrijfsnaam zichtbaar is bij jouw klant in combi met jouw telefoonnummer, dan worden oude gegevens nog opgehaald. Dit wordt niet door Voys gedaan. Wij slaan zulke gegevens niet op. Wat wij aanraden is om jouw telefoonnummer in combi met die verkeerde bedrijfsnaam te Googlen en zo uit te zoeken welke bedrijf deze gegevens verkeerd heeft staan.
- Het enige wat wij kunnen doen is een ander telefoonnummer regelen mocht je dit een optie vinden.
Updates
Wij werken constant aan ons platform en andere producten. Wil je op de hoogte blijven van alle updates, check voys.nl/updates.
Verbeteringen
Wij ontwikkelen voor en met jou als klant. Hierbij wordt alle feedback gewaardeerd. Heb je zelf een suggestie hoe wij onze producten kunnen verbeteren, check dan voys.nl/verbeteringen.
Contact Kom je er met onze hulppagina’s toch niet helemaal uit, klik dan op het bel icoontje rechtsonder op de pagina om een afspraak in te plannen!