Op deze pagina leggen we je uit hoe je een gebruiker toevoegt en verwijderd in Callto365. Via Callto365 leggen we een link tussen de diensten van Voys en MS Teams.
- Log in op Callto365.
- Ga naar Users.
- Klik op Add User.
- Select a User Selecteer hier een gebruiker. Kan je hier geen gebruiker selecteren, dan zijn er mogelijk geen gebruikers met de juiste Microsoft licenties beschikbaar. Controleer de Microsoft licenties en/of voer een ‘Sync’ uit met het platform.
- Phone Number Vul hier het telefoonnummer van je bedrijf Bijvoorbeeld [+31]501234567
- Extensions Klik op het ‘slotje’ achter ‘Extensions’ om deze te ontgrendelen. Vul hier het interne nummer van je VoIP account in. Bijvoorbeeld 201
- Calling policy Vink ‘Override Teams Calling Policy’ aan.
- Voicemail Selecteer ‘Prohibit Voicemail’
- Music On Hold Selecteer ‘ PBX Hold Music’
- SIP Username Hier voer je het Account ID van het VoIP-account in.
- Deze vind je in Freedom
- Ga naar Beheer.
- Ga naar VoIP-accounts.
- Auth Username Hier voer je ook het Account ID van het VoIP-account in.
- Password Vul hier het Wachtwoord van het VoIP-account in. Deze vind je in Freedom via Beheer → VoIP-accounts.
- Klik op Add en je gebruiker is gekoppeld.
- Vergeet na het aanbrengen van de wijzigingen niet om te synchroniseren met Microsoft, middels de ‘Sync Now’ knop.
Geen VoIP-Account over? Druk rechtsboven op toevoegen. Is deze optie er niet? Voeg dan een gebruiker toe om meer VoIP-Accounts toe te voegen. Ga naar Beheer en dan naar Gebruikers, druk op toevoegen.
- Log in op Callto365.
- Ga naar Users.
- Klik op de toggle links van de gebruikersnaam.
- Klik linksonder op het prullenbak icoon om de gebruiker te verwijderen.
- Vergeet na het aanbrengen van de wijzigingen niet om te synchroniseren met Microsoft, middels de ‘Sync Now’ knop.
- Log in op Callto365.
- Ga naar Users.
- Linksboven zie je hoeveel er beschikbaar zijn. In onderstaand voorbeeld zijn er 5 licences beschikbaar.
Updates
Wij werken constant aan ons platform en andere producten. Wil je op de hoogte blijven van alle updates, check voys.nl/updates.
Verbeteringen
Wij ontwikkelen voor en met jou als klant. Hierbij wordt alle feedback gewaardeerd. Heb je zelf een suggestie hoe wij onze producten kunnen verbeteren, check dan voys.nl/verbeteringen.
Contact Kom je er met onze hulppagina’s toch niet helemaal uit, klik dan op het bel icoontje rechtsonder op de pagina om een afspraak in te plannen!