Mijn collega Ritske legt hier uit wat die ROBIN integratie is. Hieronder lees je hoe je deze activeert.
Wat heb je nodig om de integratie te configureren?
Zorg ervoor dat je toegang hebt tot de volgende 'dingen':
- Een admin-account op freedom.voys.nl
- Een actief Robin account
- Een API-key beschikbaar gesteld door Robin
- Een telefoon
De instellingen in Robin
- Klik op instellingen rechtsboven(de tandwiel-icoon)
- Klik op team
- Klik op actieve gebruiker
- Vul bij 'telefoon extensie' uw interne telefoon extensie in
- Klik op opslaan
Dat is het voor de instellingen in Robin. Echt zo makkelijk? Ja, het is echt zo makkelijk, maar je moet nog wel wat instellingen doen op freedom.voys.nl
De instellingen op freedom.voys.nl
- *Zorg ervoor dat je toegang hebt tot je API key die je van Robin hebt gekregen!
Als je inlogt op freedom met je admin-account doe dan het volgende:
- ga naar admin/beheer
- selecteer meldingen/gespreksnotificaties
- klik op 'toevoegen
- Vul een omschrijving in
- Kies 'ROBIN' bij de 'service' drop down
- Vul je API-key in verstrekt door Robin
- Opslaan
Je bent klaar. Is dat alles? Werkelijk? Ja, het is geen raket-wetenschap.
Hoe ziet de integratie eruit?
Als je op je telefoon gebeld wordt door een bekend telefoonnummer opent Robin automatisch de klantenkaart en maakt een nieuw gesprek aan.
Verder nog tips?
Bij het toevoegen van telefoonnummers dien je de internationale-standaard te gebruiken, dus +31501234567 en niet 0501234567.
Updates
Wij werken constant aan ons platform en andere producten. Wil je op de hoogte blijven van alle updates, check voys.nl/updates.
Verbeteringen
Wij ontwikkelen voor en met jou als klant. Hierbij wordt alle feedback gewaardeerd. Heb je zelf een suggestie hoe wij onze producten kunnen verbeteren, check dan voys.nl/verbeteringen.
Contact Kom je er met onze hulppagina’s toch niet helemaal uit, klik dan op het bel icoontje rechtsonder op de pagina om een afspraak in te plannen!