Mijn Voys app werkt niet (goed) als ik Bluetooth aan heb.

Mijn Voys app werkt niet (goed) als ik Bluetooth aan heb.

icon

Je bent tot de ontdekking gekomen dat als jij bluetooth uitzet, jouw app ineens wel goed werkt. In deze pagina kan je uitzoeken of er een oplossing is om toch gebruik te maken van jouw app in combinatie met het aan hebben van Bluetooth.

icon
Ik heb een Galaxy Watch gekoppeld aan mijn telefoon.

Is jouw Galaxy Watch ge-update naar de laatste versie? Dit doe je zo.

  • Lees hier hoe je de Galaxy Watch 4 update.
  • Lees hier hoe je de Galaxy Watch 5 update.

Heeft jouw watch de laatste update? Zorg daarna dat je het aannemen van telefoontjes uitzet.

  • Ga naar de instellingen van jouw telefoon.
  • Ga naar Connecties.
  • Ga naar Bluetooth.
  • Druk op de instellingen knop naast jouw Galaxy Watch.
  • Vink uit dat je telefoon wil ontvangen.
Ik heb een smartwatch gekoppeld aan mijn telefoon.

De smartwatch kan jouw audio per ongeluk overnemen zodra onze app verbinding maakt met jouw klant. Volg onderstaande stappen om ervoor te zorgen dat dit niet weer gebeurd.

  • Zet bluetooth uit of disconnect je smartwatch van je telefoon.
  • Zorg dat iemand naar je app belt.
    • Werkt het? Dan lag het aan de smartwatch koppeling in combi met gebruik van onze app.
    • Stop het gesprek.
    • Koppel je smartwatch weer met je mobiel of zet bluetooth weer aan.
    • Laat iemand nog eens naar je app bellen.
    • Als het goed is werkt het nu ook.
💡

Je kan ook bij de instellingen van je watch er voor zorgen dat deze geen gesprekken van de Voys app mag aannemen.

icon

Het probleem is nog niet opgelost

Remote Logging aanzetten.
  • Open de app.
  • Ga naar Profiel.
  • Ga naar App voorkeuren.
  • Scrol helemaal naar beneden naar Foutopsporing.
  • Zet Remote Logging aan.
  • Druk op Versturen bij Activiteit van vandaag versturen.
image
Feedback versturen.
  • Zorg dat Remote Logging aanstaat.
  • Druk op Feedback versturen.
  • Geef kort jouw probleem weer. Bijvoorbeeld:
    • ‘Ik kan niet uitbellen met de app, maar wel inkomende telefonie ontvangen.’
  • Geef een aantal voorbeelden wanneer het gebeurde met een zo specifiek mogelijke datum en tijd. Bijvoorbeeld:
    • 12 maart om 13:13 uur met telefoonnummer 0612345678.
    • Vandaag om 13:15 uur met tel 0678910112
  • Druk op Feedback versturen.
Ik wil contact om mijn probleem op te lossen.
  • Zorg dat Remote Logging aanstaat.
  • Noteer een aantal voorbeelden wanneer het gebeurde met een zo specifiek mogelijke datum en tijd. Bijvoorbeeld:
    • 12 maart om 13:13 uur met telefoonnummer 0612345678.
    • Vandaag om 13:15 uur met tel 0678910112
    • Mocht het een optie zijn om de problemen met ons uit te testen, dan is dat ook goed.

  • Klik rechtsonder deze pagina op het bel icoon. Mocht je met spoed hulp nodig zijn, dan raden wij jou aan om ons te bellen op 050 700 9920.
✍️
Ik heb feedback op jullie hulppagina’s.

Updates

Wij werken constant aan ons platform en andere producten. Wil je op de hoogte blijven van alle updates, check voys.nl/updates.

Verbeteringen

Wij ontwikkelen voor en met jou als klant. Hierbij wordt alle feedback gewaardeerd. Heb je zelf een suggestie hoe wij onze producten kunnen verbeteren, check dan voys.nl/verbeteringen.

Contact Kom je er met onze hulppagina’s toch niet helemaal uit, klik dan op het bel icoontje rechtsonder op de pagina om een afspraak in te plannen!