Mijn inkomende telefoonnummer is altijd mijn eigen zakelijke telefoonnummer

Mijn inkomende telefoonnummer is altijd mijn eigen zakelijke telefoonnummer

icon

Dan gaat je app niet af (en stuurt hij het telefoontje door naar jouw mobiele provider) of jij hebt jouw mobiele nummer in het belplan staan. Dat mobiele nummer heeft vervolgens een instelling dat jij het gebelde nummer (dus jouw eigen zakelijke nummer) ziet, in plaats van die van de beller. Lees verder hoe je dit oplost.

icon
Ik wil ervoor zorgen dat als er telefonie op mijn 06 binnenkomt, ik het nummer van de klant zie en niet die van ons.
  • Log in op Freedom.
  • Klik op Beheer.
  • Kies voor Vast/Mobiel.
  • Kies bij Doorgeven van nummerweergave voor Nummer van de beller.
image
  • Druk onderaan de pagina op Opslaan.
  • Je krijgt nu het nummer van de klant te zien.
Ik wil mijn app in het belplan zetten en niet mijn 06 nummer.
  • Log in op Freedom.
  • Klik op Belplannen.
  • Druk op jouw zakelijke telefoonnummer.
  • Staat jouw 06 nummer ertussen? Druk dan op Belplan wijzigen.
  • Druk achter jouw 06 nummer op wijzigen.
  • Verander vast/mobiel over naar Gebruiker of VoIP-Account.
  • Kies jouw e-mailadres of jouw app VoIP-Account.
  • Druk op Opslaan.
  • Druk op Wijzigingen opslaan.
  • Jouw app staat nu in het belplan.
Maar hoe komt het dat mijn app niet afgaat?

Dit kan meerdere oorzaken hebben. Volg onderstaande stappen om te kijken of dit het probleem oplost.

Is alles up to date?
  • Herinstalleer de app. Dit zodat je zeker weten de laatste versie hebt, maar ook om andere eventuele problemen uit te sluiten. Klik hier om hem stap voor stap weer te herinstalleren.
  • Heeft jouw telefoon de laatste update? Zo niet, update jouw telefoon.
  • Herstart jouw telefoon. Heeft dit geholpen?
Bel jij via Wifi?

Bel eens via 4g/5g. Is je probleem over of werkt dit beter? Dan raden wij jou aan om voor betere bereikbaarheid via dat netwerk te bellen. Lees hier meer over het netwerk.

icon

Het probleem is nog niet opgelost

Remote Logging aanzetten.
  • Open de app.
  • Ga naar Profiel.
  • Ga naar App voorkeuren.
  • Scrol helemaal naar beneden naar Foutopsporing.
  • Zet Remote Logging aan.
  • Druk op Versturen bij Activiteit van vandaag versturen.
image
Feedback versturen.
  • Zorg dat Remote Logging aanstaat.
  • Druk op Feedback versturen.
  • Geef kort jouw probleem weer. Bijvoorbeeld:
    • ‘Ik kan niet uitbellen met de app, maar wel inkomende telefonie ontvangen.’
  • Geef een aantal voorbeelden wanneer het gebeurde met een zo specifiek mogelijke datum en tijd. Bijvoorbeeld:
    • 12 maart om 13:13 uur met telefoonnummer 0612345678.
    • Vandaag om 13:15 uur met tel 0678910112
  • Druk op Feedback versturen.
Ik wil contact om mijn probleem op te lossen.
  • Zorg dat Remote Logging aanstaat.
  • Noteer een aantal voorbeelden wanneer het gebeurde met een zo specifiek mogelijke datum en tijd. Bijvoorbeeld:
    • 12 maart om 13:13 uur met telefoonnummer 0612345678.
    • Vandaag om 13:15 uur met tel 0678910112
    • Mocht het een optie zijn om de problemen met ons uit te testen, dan is dat ook goed.

  • Klik rechtsonder deze pagina op het bel icoon. Mocht je met spoed hulp nodig zijn, dan raden wij jou aan om ons te bellen op 050 700 9920.
✍️
Ik heb feedback op jullie hulppagina’s.

Updates

Wij werken constant aan ons platform en andere producten. Wil je op de hoogte blijven van alle updates, check voys.nl/updates.

Verbeteringen

Wij ontwikkelen voor en met jou als klant. Hierbij wordt alle feedback gewaardeerd. Heb je zelf een suggestie hoe wij onze producten kunnen verbeteren, check dan voys.nl/verbeteringen.

Contact Kom je er met onze hulppagina’s toch niet helemaal uit, klik dan op het bel icoontje rechtsonder op de pagina om een afspraak in te plannen!