💡 Ik heb feedback op jullie hulppagina’s.

Updates

Wij werken constant aan ons platform en andere producten. Wil je op de hoogte blijven van alle updates, check voys.nl/updates.

Verbeteringen

Wij ontwikkelen voor en met jou als klant. Hierbij wordt alle feedback gewaardeerd. Heb je zelf een suggestie hoe wij onze producten kunnen verbeteren, check dan voys.nl/verbeteringen.

Contact

Kom je er met onze hulppagina's toch niet helemaal uit, plan dan een afspraak met ons in door rechtsonder op de afspraakplanner te drukken!

Mijn inkomende telefoonnummer is altijd mijn eigen zakelijke telefoonnummer

Mijn inkomende telefoonnummer is altijd mijn eigen zakelijke telefoonnummer

icon

Dan gaat je app niet af (en stuurt hij het telefoontje door naar jouw mobiele provider) of jij hebt jouw mobiele nummer in het belplan staan. Dat mobiele nummer heeft vervolgens een instelling dat jij het gebelde nummer (dus jouw eigen zakelijke nummer) ziet, in plaats van die van de beller. Lees verder hoe je dit oplost.

icon
‣
Ik wil ervoor zorgen dat als er telefonie op mijn 06 binnenkomt, ik het nummer van de klant zie en niet die van ons.
‣
Ik wil mijn app in het belplan zetten en niet mijn 06 nummer.
‣
Maar hoe komt het dat mijn app niet afgaat?
‣
Is alles up to date?
‣
Bel jij via Wifi?
icon

Het probleem is nog niet opgelost

‣
Remote Logging aanzetten.
‣
Feedback versturen.
‣
Ik wil contact om mijn probleem op te lossen.