Een VoIP-account toevoegen aan de Webphone

Een VoIP-account toevoegen aan de Webphone

icon

Een VoIP-account

Een VoIP-account zorgt voor de registratie van de Webphone, zodat de Wephone door de centrale wordt herkend als jouw Webphone die hoort bij jouw klant-account.

Een Webphone VoIP-Account herken je aan de laptop icoon die ervoor staat.

icon

Een VoIP-account instellen

  • Log in op freedom.voys.nl.
  • Klik op Beheer.
  • Klik op Gebruikers.
  • Klik op jouw gebruiker (e-mailadres).

  • Ga naar tabblad Telefonie-instellingen. Er zijn twee opties.

Een bestaand VoIP-Account

  • Selecteer bij Webhone account het VoIP-account dat je wilt gaan gebruiken voor je Webphone.
  • Klik onderaan de pagina op opslaan.

image

of

Een nieuw VoIP-Account

  • Klik onder VoIP account op + Nieuw VoIP account om een nieuw VoIP account aan te maken.

  • Geef een beschrijving op.
  • Selecteer het juiste uitgaande nummer.
  • Selecteer de juiste beltoegangen.
  • Druk op opslaan.

  • Ga naar Webphone account.
  • Selecteer het zojuist aangemaakt VoIP-Account.
  • Klik onderaan de pagina op opslaan.
image

image

image

Jouw gebruikersaccount kan nu gebruik maken van de Webphone.

✍️
Ik heb feedback op jullie hulppagina’s.

Updates

Wij werken constant aan ons platform en andere producten. Wil je op de hoogte blijven van alle updates, check voys.nl/updates.

Verbeteringen

Wij ontwikkelen voor en met jou als klant. Hierbij wordt alle feedback gewaardeerd. Heb je zelf een suggestie hoe wij onze producten kunnen verbeteren, check dan voys.nl/verbeteringen.

Contact Kom je er met onze hulppagina’s toch niet helemaal uit, klik dan op het bel icoontje rechtsonder de pagina om een afspraak in te plannen!