Een VoIP-account
Een VoIP-account zorgt voor de registratie van de Webphone, zodat de Wephone door de centrale wordt herkend als jouw Webphone die hoort bij jouw klant-account.
Een Webphone VoIP-Account herken je aan de laptop icoon die ervoor staat.
Een VoIP-account instellen
- Log in op freedom.voys.nl.
- Klik op Beheer.
- Klik op Gebruikers.
- Klik op jouw gebruiker (e-mailadres).
- Ga naar tabblad Telefonie-instellingen. Er zijn twee opties.
Een bestaand VoIP-Account
- Selecteer bij Webhone account het VoIP-account dat je wilt gaan gebruiken voor je Webphone.
- Klik onderaan de pagina op opslaan.
of
Een nieuw VoIP-Account
- Klik onder VoIP account op + Nieuw VoIP account om een nieuw VoIP account aan te maken.
- Geef een beschrijving op.
- Selecteer het juiste uitgaande nummer.
- Selecteer de juiste beltoegangen.
- Druk op opslaan.
- Ga naar Webphone account.
- Selecteer het zojuist aangemaakt VoIP-Account.
- Klik onderaan de pagina op opslaan.
Jouw gebruikersaccount kan nu gebruik maken van de Webphone.
Ik heb feedback op jullie hulppagina’s.
Updates
Wij werken constant aan ons platform en andere producten. Wil je op de hoogte blijven van alle updates, check voys.nl/updates.
Verbeteringen
Wij ontwikkelen voor en met jou als klant. Hierbij wordt alle feedback gewaardeerd. Heb je zelf een suggestie hoe wij onze producten kunnen verbeteren, check dan voys.nl/verbeteringen.