De Webphone geeft een melding dat ik geen VoIP-account heb

De Webphone geeft een melding dat ik geen VoIP-account heb

icon

Als ik de Webphone gebruik, geeft het aan dat ik geen VoIP-account heb. Als dit het geval is, kun je de Webphone niet gebruiken.

Lees deze handleiding om te leren hoe je een VoIP-account kunt toevoegen aan jouw gebruikersaccount dat je voor de Webphone gebruikt.

icon
Waarom heb ik een VoIP-account nodig?

Een VoIP-account zorgt voor de registratie van de Webphone, zodat de Wephone door de centrale wordt herkend als jouw Webphone die hoort bij jouw klant-account. Als je deze niet hebt, kan je dus ook niet bellen.

Een Webphone VoIP-Account herken je aan de laptop icoon die ervoor staat.

image
VoIP-account koppelen aan je Webphone.
  • Log in op Freedom.
  • Klik op Beheer.
  • Klik op Gebruikers.
  • Klik op jouw gebruiker (e-mailadres).
  • Ga naar tabblad Telefonie-instellingen. Er zijn twee opties.
  • Een bestaand VoIP-Account
    • Selecteer bij Webhone account het VoIP-account dat je wilt gaan gebruiken voor je Webphone.
    • Klik onderaan de pagina op Opslaan.
    image
    Een nieuw VoIP-Account
    • Klik onder VoIP account op + Nieuw VoIP account om een nieuw VoIP account aan te maken.
    • image
    • Geef een beschrijving op.
    • Selecteer het juiste uitgaande nummer.
    • Selecteer de juiste beltoegangen.
    • Druk op Opslaan.
    image
    • Ga naar het Webphone account.
    • Selecteer het zojuist aangemaakt VoIP-Account.
    • image
    • Klik onderaan de pagina op Opslaan.
  • Jouw gebruikersaccount kan nu gebruik maken van de Webphone.

Voor je belt, check dan ook even met welk nummer je uitbelt. Klopt dit niet? Dan is dit ook de plek om dat aan te passen.

  • Open de Webphone.
  • Klik op Instellingen.
  • Geef bij Uitgaand nummer aan waarmee jij uit wil bellen.
image
icon

Het probleem is nog niet opgelost

Remote logging (foutopsporing) aanzetten.
  • Open de Webphone.
  • Ga naar Instellingen.
  • Scroll naar Foutopsporing en vink Remote Logging aan.
  • image
Feedback versturen.
  • Zorg dat Remote logging aanstaat.
  • Open de Webphone.
  • Druk op Neem contact op.
  • Geef hier aan wat je mist en druk op Feedback versturen.
  • Let op! Als je contact met ons wil, lees verder. Dit is alleen een manier om feedback te versturen naar ons zodat wij daar mee aan de slag kunnen.
Ik wil contact om mijn probleem op te lossen.
  • Zorg dat Remote Logging aanstaat.
  • Noteer een aantal voorbeelden wanneer het gebeurde met een zo specifiek mogelijke datum en tijd. Bijvoorbeeld:
    • 12 maart om 13:13 uur met telefoonnummer 0612345678.
    • Vandaag om 13:15 uur met tel 0678910112
    • Mocht het een optie zijn om de problemen met ons uit te testen, dan is dat ook goed.

  • Klik rechtsonder deze pagina op het bel icoon. Mocht je met spoed hulp nodig zijn, dan raden wij jou aan om ons te bellen op 050 700 9920.
✍️
Ik heb feedback op jullie hulppagina’s.

Updates

Wij werken constant aan ons platform en andere producten. Wil je op de hoogte blijven van alle updates, check voys.nl/updates.

Verbeteringen

Wij ontwikkelen voor en met jou als klant. Hierbij wordt alle feedback gewaardeerd. Heb je zelf een suggestie hoe wij onze producten kunnen verbeteren, check dan voys.nl/verbeteringen.

Contact Kom je er met onze hulppagina’s toch niet helemaal uit, klik dan op het bel icoontje rechtsonder op de pagina om een afspraak in te plannen!