💡 Ik heb feedback op jullie hulppagina’s.

Updates

Wij werken constant aan ons platform en andere producten. Wil je op de hoogte blijven van alle updates, check voys.nl/updates.

Verbeteringen

Wij ontwikkelen voor en met jou als klant. Hierbij wordt alle feedback gewaardeerd. Heb je zelf een suggestie hoe wij onze producten kunnen verbeteren, check dan voys.nl/verbeteringen.

Contact

Kom je er met onze hulppagina's toch niet helemaal uit, plan dan een afspraak met ons in door rechtsonder op de afspraakplanner te drukken!

De Webphone geeft een melding dat ik geen VoIP-account heb

De Webphone geeft een melding dat ik geen VoIP-account heb

icon

Als ik de Webphone gebruik, geeft het aan dat ik geen VoIP-account heb. Als dit het geval is, kun je de Webphone niet gebruiken.

Lees deze handleiding om te leren hoe je een VoIP-account kunt toevoegen aan jouw gebruikersaccount dat je voor de Webphone gebruikt.

icon
‣
Waarom heb ik een VoIP-account nodig?
‣
VoIP-account koppelen aan je Webphone.
icon

Het probleem is nog niet opgelost

‣
Remote logging (foutopsporing) aanzetten.
‣
Feedback versturen.
‣
Ik wil contact om mijn probleem op te lossen.