💡 Ik heb feedback op jullie hulppagina’s.

Updates

Wij werken constant aan ons platform en andere producten. Wil je op de hoogte blijven van alle updates, check voys.nl/updates.

Verbeteringen

Wij ontwikkelen voor en met jou als klant. Hierbij wordt alle feedback gewaardeerd. Heb je zelf een suggestie hoe wij onze producten kunnen verbeteren, check dan voys.nl/verbeteringen.

Contact

Kom je er met onze hulppagina's toch niet helemaal uit, plan dan een afspraak met ons in door rechtsonder op de afspraakplanner te drukken!

Ik hoor muziek als ik opneem of uitbel

Ik hoor muziek als ik opneem of uitbel

icon

Je wordt gebeld en je neemt op. Meteen hoor je muziek in plaats van de klant.

icon
‣
Zet al jouw programma’s uit.
‣
Ontkoppel jouw headset van andere apparaten.
‣
Kan het zijn dat er in jouw platform omgeving muziek staat wat jij hoort?
‣
Het probleem is nog niet voorbij, ik hoor nog steeds muziek.
icon

Het probleem is nog niet opgelost

‣
Remote logging (foutopsporing) aanzetten.
‣
Feedback versturen.
‣
Ik wil contact om mijn probleem op te lossen.