💡 Ik heb feedback op jullie hulppagina’s.

Updates

Wij werken constant aan ons platform en andere producten. Wil je op de hoogte blijven van alle updates, check voys.nl/updates.

Verbeteringen

Wij ontwikkelen voor en met jou als klant. Hierbij wordt alle feedback gewaardeerd. Heb je zelf een suggestie hoe wij onze producten kunnen verbeteren, check dan voys.nl/verbeteringen.

Contact

Kom je er met onze hulppagina's toch niet helemaal uit, plan dan een afspraak met ons in door rechtsonder op de afspraakplanner te drukken!

Ik hoor muziek als ik opneem of uitbel

Ik hoor muziek als ik opneem of uitbel

icon

Je wordt gebeld en je neemt op. Meteen hoor je muziek in plaats van de klant.

icon
‣
Zet al jouw programma’s uit.

Misschien pakt jouw headset een ander geluid van een ander programma wat start zodra je Webphone contact maakt met de beller. Om dit uit te sluiten, zet al jouw programma’s uit behalve de Webphone.

‣
Ontkoppel jouw headset van andere apparaten.

Is jouw headset met meerdere apparaten verbonden? Zet op die apparaten bluetooth uit of ontkoppel jouw headset. Is het probleem verholpen?

‣
Kan het zijn dat er in jouw platform omgeving muziek staat wat jij hoort?
  • Log in Freedom
  • Ga naar Beheer.
  • Ga naar Wachtmuziek.
  • Komt daar de muziek voor die jij hoort?
  • Zo ja, verwijder deze (tijdelijk).
  • Is het probleem opgelost? Zo ja, zet de muziek terug. Is het probleem nu voorbij en kan jij jouw wachtmuziek nog horen?
‣
Het probleem is nog niet voorbij, ik hoor nog steeds muziek.

Ons platform kan geen muziek afspelen en naar jou sturen zodra jij de telefoon opneemt. Het moet ergens wegkomen, maar bij ons is alleen misschien via die wachtmuziek iets verkeerd te gaan. Laat een It’er kijken naar jouw probleem. Misschien heeft die nog een oplossing waar het weg kan komen.

icon

Het probleem is nog niet opgelost

‣
Remote logging (foutopsporing) aanzetten.
  • Open de Webphone.
  • Ga naar Instellingen.
  • Scroll naar Foutopsporing en vink Remote Logging aan.
  • image
‣
Feedback versturen.
  • Zorg dat Remote logging aanstaat.
  • Open de Webphone.
  • Druk op Neem contact op.
  • Geef hier aan wat je mist en druk op Feedback versturen.
  • Let op! Als je contact met ons wil, lees verder. Dit is alleen een manier om feedback te versturen naar ons zodat wij daar mee aan de slag kunnen.
‣
Ik wil contact om mijn probleem op te lossen.
  • Zorg dat Remote Logging aanstaat.
  • Noteer een aantal voorbeelden wanneer het gebeurde met een zo specifiek mogelijke datum en tijd. Bijvoorbeeld:
    • 12 maart om 13:13 uur met telefoonnummer 0612345678.
    • Vandaag om 13:15 uur met tel 0678910112
    • Mocht het een optie zijn om de problemen met ons uit te testen, dan is dat ook goed.

  • Klik rechtsonder deze pagina op het bel icoon. Mocht je met spoed hulp nodig zijn, dan raden wij jou aan om ons te bellen op 050 700 9920.
💡
Ik heb feedback op jullie hulppagina’s.

Updates

Wij werken constant aan ons platform en andere producten. Wil je op de hoogte blijven van alle updates, check voys.nl/updates.

Verbeteringen

Wij ontwikkelen voor en met jou als klant. Hierbij wordt alle feedback gewaardeerd. Heb je zelf een suggestie hoe wij onze producten kunnen verbeteren, check dan voys.nl/verbeteringen.