Accountinformatie
Jouw 06-nummer aanpassen
Hier kan je naasts het aanpassen van je uitgaande nummer, ook je mobiele nummer aanpassen. Zo hoef je de app niet opnieuw te downloaden als je nummer veranderd.
Nummer waarmee je uitbelt
Welk nummer ziet de klant als je nu terugbelt?
Gebruikersaccount
Verder kan je hier ook zien onder welk gebruikersaccount je bent ingelogd.
Ringtoon
Kies hier tussen de herkenbare beltoon van Voys of de beltoon van jouw eigen mobiele telefoon.
Bellen
Gebruik VoIP
Je belt hiermee via het internet vanaf ons platform met jouw zakelijke nummer.
Wanneer deze wordt uitgeschakeld worden gesprekken ook opgezet middels Call Trough.
Alleen bij Android - Altijd op de achtergrond draaien
Dit is een optie die standaard wordt aangezet. Deze kan niet via de app worden uitgezet (vandaar dat deze grijs blijft), maar enkel via de batterij besparingsinstellingen van jouw telefoon zelf. Het is aan te raden deze aan te laten staan om geen telefoontjes te missen. De app kan met weinig stroomverbruik snel genoeg reageren op de notificatie.
Foutopsporing
Remote Logging
Wanneer er onverhoopt problemen voordoen in de app, is het verstandig om remote logging aan te zetten. Wij kunnen zodoende zien wat voor gedrag de app vertoont. Het is goed om te weten dat er enkel gegevens over de app zelf verzameld worden en helemaal niks anders.
Feedback
Mocht je een bug zien in de app, of een gesprek hebben ervaren waar de app zich niet gedroeg zoals je dat zou verwachten, kan het feedback-formulier worden ingevuld. Wanneer deze wordt ingevuld helpt het onze ontwikkelaars enorm wanneer een voorbeeldgesprek wordt bijgevoegd (datum+tijd en gebelde/bellende nummer).
Updates
Wij werken constant aan ons platform en andere producten. Wil je op de hoogte blijven van alle updates, check voys.nl/updates.
Verbeteringen
Wij ontwikkelen voor en met jou als klant. Hierbij wordt alle feedback gewaardeerd. Heb je zelf een suggestie hoe wij onze producten kunnen verbeteren, check dan voys.nl/verbeteringen.