Bubble maakt verbinding tussen jouw telefooncentrale Freedom en jouw CRM-pakket. Bij een inkomend gesprek krijg je een pop-up op je scherm met daarin de voor jou belangrijke klantgegevens, denk aan de bedrijfsnaam en het telefoonnummer. Klik je op de pop-up, dan zie je direct de juiste pagina uit je klantsysteem.
Wat is Bubble?
Met Bubble integreer je je favoriete CRM software met Voys. Bij een inkomende en/of uitgaande oproep zie je direct een pop-up in het beeldscherm van je Windows of MacOS computer met relevante klantinformatie en kun je direct de klantkaart openen of een andere actie uitvoeren. Daarnaast is zichtbaar welke Bubble gebruiker als laatste een belpoging gedaan heeft naar het nummer van de beller wat handig kan zijn als diegene terugbelt, maar niet weet door welke collega hij of zij gebeld zou kunnen zijn. Na het gesprek is het mogelijk automatisch een gespreksregistratie weg te schrijven onder de klantkaart, inclusief de belnotitie die je hebt gemaakt tijdens het gesprek.
Op zoek naar meer uitleg? Dan is deze blog misschien iets voor jou.
Een aantal voordelen op een rij:
- Inzicht en vastlegging wie er belt
- Direct relevante informatie beschikbaar
- Zien met wie als laatste gesproken is
- Met één muisklik de juiste relatie openen
- Minder handelingen, tijdsbesparing