Wachtrijstatistieken
Wachtrijstatistieken

Wachtrijstatistieken

We zijn hard bezig om de inzichten in jouw telefonie zo goed mogelijk zichtbaar te maken. Op deze pagina vind je alle informatie over onze nieuwe functie: Wachtrijstatistieken of lees deze blog van mijn collega Sanne.

Waar vind je de wachtrijstatistieken?

  • Log in Freedom.
  • Druk linksonder op Wachtrijstatistieken.
  • Kies als je meer wachtrijen hebt, welke wachtrij jij wil inzien.
  • De live statistieken zijn nu zichtbaar.
image

Beschikbare date

Hieronder lees je welke realtime statistieken er zijn van jouw wachtrij(en).

1. Bellers in de wachtrij

Dit cijfer laat zien hoeveel mensen er op het moment van kijken in de wachtrij zitten.

image

2. Gemiddelde wachttijd

Dit cijfer laat zien hoe lang beller gemiddeld moeten wachten voordat ze iemand aan de lijn krijgen. Is dit gemiddelde hoog? Dan wachten klanten dus lang! Wil je weten hoe je dit cijfer zo laag mogelijk kan krijgen? Neem dan vooral contact op met ons!

image
image

3. Update 07-11: Totaal collega’s in de gekoppelde gespreksgroep

Dit cijfer laat het aantal beschikbare collega’s, collega’s in gesprek, collega’s op niet storen en hoeveel collega’s offline zijn zien in de belgroep van de wachtrij.

image

4. Wachttijd van de eerstvolgende beller (beta)

Dit cijfer laat zien hoelang de de eerstvolgende beller al in de wacht staat.

image

5. Gemiddelde gesprekstijd

Dit cijfer laat zien hoelang de gemiddelde gesprekstijd is met bellers die vanuit de wachtrij doorverbonden worden. Je kan op basis hiervan dus de wachtrij instellingen aanpassen.

image

6. Aantal oproepen dat in de wachtrij is opgehangen

Dit cijfer laat zien hoe veel mensen de telefoon hebben opgehangen op het moment dat ze in de wachtrij zaten. Is dit cijfer hoog? Dan kan het zijn dat je niet optimaal bereikbaar bent voor je klanten. We helpen je natuurlijk graag met het meedenken over een betere inrichting!

image

7. Beantwoorde oproepen

Dit cijfer laat zien hoeveel oproepen er vanuit de wachtrij zijn beantwoord.

image

Geef wachtrijen verschillende prioriteiten

Het is vanaf nu mogelijk om prioriteit te geven aan je wachtrij. Stel, je hebt een spoedlijn en een telefoonnummer voor support. Voor beide nummers is er een wachtrij ingesteld en meerdere collega’s zijn beschikbaar in beide wachtrijen. Wanneer een collega in meerdere wachtrijen bereikbaar is, dan wil je natuurlijk dat de beller die in de spoedlijn aan het wachten is eerder geholpen wordt ten opzichte van iemand die bijvoorbeeld een vraag heeft over een factuur. Vanaf nu is het dus mogelijk prioriteiten toe te kennen aan je wachtrijen, zodat de beller voor de spoedlijn sneller geholpen wordt. Lees hier hoe jij een wachtrij met deze prioriteiten toevoegt.

image

FAQ

De pagina met wachtrijstatistieken is volop in ontwikkeling. Dit betekent dat de variabelen waar we naar kijken worden aangepast en uitgebreid. Dit doen we onder andere op basis van jouw feedback! Deze kan je op deze pagina aan ons doorgeven.

Wil je alle updates rond de Wachtrijstatistieken (en onze andere modules) volgen? Kijk dan op www.voys.nl/updates!

Hoe zorg ik ervoor dat er een wachtrij in mijn belplan komt zodat ik gebruik kan maken van deze statistieken?

Op onderstaande pagina kan je lezen hoe je een wachtrij toevoegt.

WachtrijWachtrij

✍️
Ik heb feedback op jullie hulppagina’s.

Updates

Wij werken constant aan ons platform en andere producten. Wil je op de hoogte blijven van alle updates, check voys.nl/updates.

Verbeteringen

Wij ontwikkelen voor en met jou als klant. Hierbij wordt alle feedback gewaardeerd. Heb je zelf een suggestie hoe wij onze producten kunnen verbeteren, check dan voys.nl/verbeteringen.

Contact Kom je er met onze hulppagina’s toch niet helemaal uit, klik dan op het bel icoontje rechtsonder op de pagina om een afspraak in te plannen!