Wachtrijstatistieken

Wachtrijstatistieken

icon

We zijn hard bezig om de inzichten in jouw telefonie zo goed mogelijk zichtbaar te maken. Op deze pagina vind je alle informatie over onze nieuwe functie: Wachtrijstatistieken of lees deze blog van mijn collega Sanne.

icon
  • Log in Freedom.
  • Druk linksonder op Wachtrijstatistieken.
  • De live statistieken zijn nu zichtbaar.
image

icon

Beschikbare date

Realtime statistieken van de wachtrij

Aantal wachtenden

Dit cijfer laat zien hoeveel mensen er op het moment van kijken in de wachtrij zitten.

Totaal aantal actieve gesprekken

Dit cijfer laat zien hoeveel gesprekken er op dit moment worden gevoerd.

Ingelogde collega’s

Dit cijfer laat het aantal beschikbare collega’s in de belgroep dat wachtende bellers kan helpen zien.

Collega’s in gesprek

Dit cijfer laat zien hoeveel collega’s in de belgroep op dit moment in gesprek zijn.

image

image

image

image
Gemiddelde statistieken in de wachtrij per dag

Beantwoorde oproepen

Dit cijfer laat zien hoeveel oproepen er vanuit de wachtrij zijn beantwoord.

Aantal oproepen dat in de wachtrij is opgehangen

Dit cijfer laat zien hoe veel mensen de telefoon hebben opgehangen op het moment dat ze in de wachtrij zaten. Is dit cijfer hoog? Dan kan het zijn dat je niet optimaal bereikbaar bent voor je klanten. We helpen je natuurlijk graag met het meedenken over een betere inrichting!

Gemiddelde tijd in de wacht

Dit cijfer laat zien hoe lang beller gemiddeld moeten wachten voordat ze iemand aan de lijn krijgen. Is dit gemiddelde hoog? Dan wachten klanten dus lang! Wil je weten hoe je dit cijfer zo laag mogelijk kan krijgen? Neem dan vooral contact op met ons!

Gemiddelde gesprekstijd

Dit cijfer laat zien hoe lang de gemiddelde gesprekstijd is met bellers die vanuit de wachtrij doorverbonden worden. Je kan op basis hiervan dus de wachtrij instellingen aanpassen.

image

image

image

image

icon

De pagina met wachtrijstatistieken is volop in ontwikkeling. Dit betekent dat de variabelen waar we naar kijken worden aangepast en uitgebreid. Dit doen we onder andere op basis van jouw feedback! Deze kan je op deze pagina aan ons doorgeven.

Wil je alle updates rond de Wachtrijstatistieken (en onze andere modules) volgen? Kijk dan op www.voys.nl/updates!

icon

FAQ over de wachtrijstatistieken

Hoe zorg ik ervoor dat er een wachtrij in mijn belplan komt zodat ik gebruik kan maken van deze statistieken?

Op onderstaande pagina kan je lezen hoe je een wachtrij toevoegt.

✍️
Ik heb feedback op jullie hulppagina’s.

Updates

Wij werken constant aan ons platform en andere producten. Wil je op de hoogte blijven van alle updates, check voys.nl/updates.

Verbeteringen

Wij ontwikkelen voor en met jou als klant. Hierbij wordt alle feedback gewaardeerd. Heb je zelf een suggestie hoe wij onze producten kunnen verbeteren, check dan voys.nl/verbeteringen.

Contact Kom je er met onze hulppagina’s toch niet helemaal uit, klik dan op het bel icoontje rechtsonder de pagina om een afspraak in te plannen!