💡 Ik heb feedback op jullie hulppagina’s.

Updates

Wij werken constant aan ons platform en andere producten. Wil je op de hoogte blijven van alle updates, check voys.nl/updates.

Verbeteringen

Wij ontwikkelen voor en met jou als klant. Hierbij wordt alle feedback gewaardeerd. Heb je zelf een suggestie hoe wij onze producten kunnen verbeteren, check dan voys.nl/verbeteringen.

Contact

Kom je er met onze hulppagina's toch niet helemaal uit, plan dan een afspraak met ons in door rechtsonder op de afspraakplanner te drukken!

Gesprekskwaliteit verbeteren

Gesprekskwaliteit verbeteren

icon

Met de Voys app bel je via je internetverbinding van je smartphone, dus via 4G/5G of via WiFi.

icon

Het netwerk

Met de Voys app bel je via je internetverbinding van je smartphone, dus via 4G/5G of via WiFi. Bellen via 4G/5G heeft de absolute voorkeur voor de beste gesprekskwaliteit, omdat WiFi vaak eenvoudig minder betrouwbaar is.

Bellen via WiFi

Dat klinkt misschien een beetje gek, want veel mensen zijn gewend aan het idee dat WiFi het snelst en meest betrouwbaar is. Als het gaat om filmpjes kijken, foto’s downloaden en dergelijke dan klopt dit wel. Een telefoongesprek is daarin wat anders, omdat het een rechtstreekse verbinding is.

Als je smartphone is geregistreerd op een WiFi-netwerk dan maakt de app daar automatisch gebruik van. In de meeste gevallen werkt dit prima, maar soms levert dit problemen op met de gesprekskwaliteit. Bij een WiFi-verbinding komt het vaker voor dat gesprekken haperen, dat er vertraging in de lijn zit, of dat de verbinding wegvalt. Hier kan de app helemaal niets aan doen. Jij kunt er wel wat aan doen door over te schakelen op 4G/5G.

icon

Dit kan ook voorkomen als je een heel snel en goedwerkend WiFi-netwerk hebt.

Zet wifi uit

Wij adviseren dus om de app met 4G/5G te gebruiken. Merk je dat je gesprekskwaliteit niet goed is, zet dan je wifi-verbinding uit. Het gesprek schakelt vanzelf over op 4G. Dit kun je gewoon tijdens het gesprek doen, zowel met een Android als met een iOS telefoon.

icon

We begrijpen dat er klanten zijn die hun audio verliezen bij het overschakelen van Wifi naar 4/5G en andersom. Als dit gebeurd, zet remote logging aan en gebruik dan de feedback knop in de app zoals hieronder uitgelegd. Dan kunnen wij uitzoeken waar dit door komt.