Waar kan ik mijn bereikbaarheid aanpassen?
- Open de Voys app.
- Klik op instellingen.
Beschibaar op de app
Bij de afbeelding hiernaast sta je beschikbaar op de app. Dit zie je door het woord beschikbaar en het woord (App) achter je VoIP-Account staat.
Tijdelijk niet beschikbaar staan (DND)
- Klik op de toggle bij beschikbaar.
- Je staat nu op Do Not Disturb (DND).
- Je bent nu ook niet bereikbaar voor collega’s die jou intern willen bellen.
Wil je weer beschikbaar staan, dan klik je weer op de toggle.
Beschikbaar, maar niet op de app
Als je niet beschikbaar staat op de app, maar op een ander VoIP-account, bijvoorbeeld de webphone, dan staat er beschikbaar op ander. Met daaronder het VoIP-Account waarop je bereikbaar bent.
Je bent voor je collega’s nog wel intern te bereiken op de app.
Wil je op een ander VoIP-Account bereikbaar zijn, klik dan op de dropdown. Je hebt hier de keuze uit alle bestemmingen die aan jouw gebruiker gekoppeld zijn.
Wil je van bestemming kunnen switchen voor inkomende telefonie? Zet jezelf als gebruiker in het belplan.
Updates
Wij werken constant aan ons platform en andere producten. Wil je op de hoogte blijven van alle updates, check voys.nl/updates.
Verbeteringen
Wij ontwikkelen voor en met jou als klant. Hierbij wordt alle feedback gewaardeerd. Heb je zelf een suggestie hoe wij onze producten kunnen verbeteren, check dan voys.nl/verbeteringen.