Waar kan ik mijn bereikbaarheid aanpassen?
- Open de Voys app.
- Klik op Profiel.
‣
Bij de afbeelding hieronder sta je beschikbaar op de app.
‣
- Klik Niet storen.
- Je staat nu op Niet storen.
- Je bent nu niet bereikbaar voor collega’s die jou intern willen bellen.
Wil je weer beschikbaar staan, dan druk je op beschikbaar.
‣
- Als je niet beschikbaar staat op de app, maar op een ander VoIP-account, dan kan je dit makkelijk aangeven door op één van de drie andere opties te drukken.
- Je hebt hier de keuze uit alle bestemmingen die aan jouw gebruiker gekoppeld zijn. Mocht je er eentje missen, dan kan je die daar toevoegen.
- Je bent voor je collega’s nog wel intern te bereiken op de app.
Wil je van bestemming kunnen switchen voor inkomende telefonie? Zet jezelf als gebruiker in het belplan.
Ik heb feedback op jullie hulppagina’s.
Updates
Wij werken constant aan ons platform en andere producten. Wil je op de hoogte blijven van alle updates, check voys.nl/updates.
Verbeteringen
Wij ontwikkelen voor en met jou als klant. Hierbij wordt alle feedback gewaardeerd. Heb je zelf een suggestie hoe wij onze producten kunnen verbeteren, check dan voys.nl/verbeteringen.
Contact Kom je er met onze hulppagina’s toch niet helemaal uit, klik dan op het bel icoontje rechtsonder op de pagina om een afspraak in te plannen!