Instellen van jouw bereikbaarheid via de Voys app

Instellen van jouw bereikbaarheid via de Voys app

Waar kan ik mijn bereikbaarheid aanpassen?

  • Open de Voys app.
  • Klik op Profiel.

Beschikbaar staan

Bij de afbeelding hieronder sta je beschikbaar op de app.

image
Niet storen
  • Klik Niet storen.
  • Je staat nu op Niet storen.
  • Je bent nu niet bereikbaar voor collega’s die jou intern willen bellen.

Wil je weer beschikbaar staan, dan druk je op beschikbaar.

image
Beschikbaar, maar niet op de app
  • Als je niet beschikbaar staat op de app, maar op een ander VoIP-account, dan kan je dit makkelijk aangeven door op één van de drie andere opties te drukken.
  • Je hebt hier de keuze uit alle bestemmingen die aan jouw gebruiker gekoppeld zijn. Mocht je er eentje missen, dan kan je die daar toevoegen.
  • Je bent voor je collega’s nog wel intern te bereiken op de app.
image

icon

Wil je van bestemming kunnen switchen voor inkomende telefonie? Zet jezelf als gebruiker in het belplan.

✍️
Ik heb feedback op jullie hulppagina’s.

Updates

Wij werken constant aan ons platform en andere producten. Wil je op de hoogte blijven van alle updates, check voys.nl/updates.

Verbeteringen

Wij ontwikkelen voor en met jou als klant. Hierbij wordt alle feedback gewaardeerd. Heb je zelf een suggestie hoe wij onze producten kunnen verbeteren, check dan voys.nl/verbeteringen.

Contact Kom je er met onze hulppagina’s toch niet helemaal uit, klik dan op het bel icoontje rechtsonder op de pagina om een afspraak in te plannen!