💡 Ik heb feedback op jullie hulppagina’s.

Updates

Wij werken constant aan ons platform en andere producten. Wil je op de hoogte blijven van alle updates, check voys.nl/updates.

Verbeteringen

Wij ontwikkelen voor en met jou als klant. Hierbij wordt alle feedback gewaardeerd. Heb je zelf een suggestie hoe wij onze producten kunnen verbeteren, check dan voys.nl/verbeteringen.

Contact

Kom je er met onze hulppagina's toch niet helemaal uit, plan dan een afspraak met ons in door rechtsonder op de afspraakplanner te drukken!

Jouw belplan voorzien van gesproken berichten

Jouw belplan voorzien van gesproken berichten

Een klant belt, maar jij bent al in gesprek. Wat wil jij dat er dan gebeurd? In deze handleiding hebben wij een paar voorbeelden van gesproken berichten die jij zou kunnen toevoegen aan jouw belplan. Zo zorg je ervoor dat jouw klant altijd weet waar ze aan toe zijn.

De klant een melding laten horen

De module Meldingen: Welkom bij bedrijfsnaamMeldingen: Welkom bij bedrijfsnaam gebruik je als jij de klant wil informeren, maar geen informatie terugverwacht van de klant. Hieronder een aantal voorbeelden van verschillende soorten meldingen die jij toe kan voegen aan jouw belplan.

Een welkomstbericht toevoegen

De klant belt jouw zakelijke nummer en ze horen meteen welk bedrijf ze zojuist hebben gebeld: ‘Welkom bij Voys!’.

‣
Beheer: Meldingen
‣
Belplannen

Een moment geduld

De klant belt jouw zakelijke nummer en de telefoon is al een aantal seconden overgegaan: ‘Een moment geduld alstublieft, u wordt zo spoedig mogelijk geholpen’.

‣
Beheer: Meldingen
‣
Belplannen

Wilt u het later weer proberen?

De klant belt jouw zakelijke nummer en de telefoon is al een tijdje aan het overgaan: ‘Op dit moment is het erg druk, wilt u het later nog eens proberen?’.

‣
Beheer: Meldingen
‣
Belplannen

Een ‘wij zijn gesloten melding’ toevoegen

De klant belt jouw zakelijke nummer buiten de openingstijden: ‘Op dit moment zijn wij gesloten. Wij zijn open van maandag t/m vrijdag van acht tot vijf uur’.

‣
Beheer: Meldingen
‣
Belplannen

Een ‘vakantiemelding’ toevoegen

De klant belt jouw zakelijke nummer op een nationale feestdag: ‘Op dit moment zijn wij gesloten vanwege de feestdagen. Wij zijn de eerstvolgende werkdag weer geopend om acht uur’.

‣
Beheer: Meldingen
‣
Belplannen

De klant een voicemail in laten spreken

De module VoicemailVoicemail gebruik je als jij de klant wil informeren welke informatie jij nodig bent om in te spreken in de voicemail die daarna volgt.

De klant op een later tijdstip terugbellen

De klant belt jouw zakelijke nummer en de telefoon is al een tijdje aan het overgaan: ‘Wij zijn op dit moment niet in de gelegenheid de telefoon aan te nemen. Spreek uw naam en telefoonnummer in en dan bellen wij u zo spoedig mogelijk terug.’

‣
Beheer: Voicemail
‣
Belplannen

De klant terugbellen als je weer open bent

De klant belt jouw zakelijke nummer, maar het bedrijf is al gesloten: ‘Wij zijn op dit moment gesloten. Spreek uw naam en telefoonnummer in en dan bellen wij u de eerst volgende werkdag terug.’

‣
Beheer: Voicemail
‣
Belplannen

Ik wil zelf geen geluiden inspreken

Download gratis professionele meldingen

Om je op weg te helpen, hebben we een aantal professioneel opgenomen meldingen voor je die je direct kunt gebruiken.

icon
Klik hier voor een kleine selectie meldingen

Een bericht door een (semi) professional in laten spreken

Mocht je het niet zelf in willen spreken en is de juiste melding niet te vinden in onze Google Drive folder? Vul dan voys.nl/inspreken in om tegen betaling een melding in te laten spreken.