💡 Ik heb feedback op jullie hulppagina’s.

Updates

Wij werken constant aan ons platform en andere producten. Wil je op de hoogte blijven van alle updates, check voys.nl/updates.

Verbeteringen

Wij ontwikkelen voor en met jou als klant. Hierbij wordt alle feedback gewaardeerd. Heb je zelf een suggestie hoe wij onze producten kunnen verbeteren, check dan voys.nl/verbeteringen.

Contact

Kom je er met onze hulppagina's toch niet helemaal uit, plan dan een afspraak met ons in door rechtsonder op de afspraakplanner te drukken!

Gesprekken

Gesprekken

Efficiënt gesprekken beheer

Beheer je communicatie eenvoudig en efficiënt met de gesprekkenlijst van ons portaal. Deze functie biedt je de tools die nodig zijn om zowel inkomende als uitgaande oproepen effectief te beheren. Je hebt toegang tot realtime statistieken, kunt instellingen aanpassen en gemakkelijk je gespreksgeschiedenis inzien. Dit helpt je om je oproepafhandeling te verbeteren, klanttevredenheid te verhogen en je team goed verbonden te houden. Ontdek hoe de gesprekkenlijst van het portaal je zakelijke communicatie kan verbeteren.

Onder Gesprekken vind je alle informatie over de oproepen die je hebt gepleegd. Je kan hier ook opgenomen oproepen vinden als je de gespreksopname hebt geactiveerd.

image

De gespreksgeschiedenis

Filter op de volgende variabelen:

Hoe exporteer je een gesprekkenlijst?

Veelgestelde vragen

Hoe lang bewaren jullie gegevens?
Ik kan niet al mijn gespreksgegevens vinden, waarom is dat?
Wanneer start de gesprekstijd?
Waarom kan ik niet meer dan 1 maand exporteren?
Ik wil meer gegevens, die niet in de export zitten.

Gerelateerde pagina’s