Gesprekken

Gesprekken

Gesprekken vind je in Freedom. Klik in de paarse balk op ‘Gesprekken’. Onder gesprekken vind je alle informatie over de gevoerde gesprekken. Ook kun je hier de gesprekken terugvinden die zijn opgenomen, als je de functionaliteit gespreksopname hebt geactiveerd.

De gespreksgeschiedenis

Aan de linkerkant zie je de informatie van de gesprekken.

image

Aan de rechterkant van je statistieken kun je de filters vinden. Hiermee filter je eenvoudig de gewenste informatie.

image

Filter op de volgende variabelen:

  • Begindatum: Selecteer hier de begindatum.
  • Begin tijd: Selecteer je als je een specifieke tijd in gedachten hebt in combi met de eind tijd.
  • Einddatum: Selecteer de de einddatum van je filter. Let op: deze mag niet meer dan 30 dagen na de begindatum zijn.
  • Eind tijd: Selecteer je als je een specifieke tijd in gedachten hebt in combi met de begin tijd.
  • Zoek specifiek telefoonnummer: Kan je een specifiek telefoonnummer opzoeken.
  • Toon alle gemiste oproepen: Vink dit aan als je alleen de gemiste oproepen wil zien.
  • Gespreksrichting: Wil je enkel de inkomende of uitgaande gesprekken weergeven, selecteer hier de juiste. Beide kan natuurlijk ook
  • Opnamen: Selecteer of je alleen de opgenomen gesprekken wil zien of de gesprekken zonder opname. Om beide te zien kies je allemaal. .
  • Totaliseer op: Kies uit de optie’s: geen, beller, gebeld naar, klant en account/gebelde nummer. De totalen vind je door hier account/gebelde nummer aan te klikken. Je kunt dan aflezen hoeveel er is gebeld per account of per telefoonnummer. Hierbij wordt bij ‘Aantal’ aangegeven hoeveel gesprekken hierin zitten en bij ‘gesprekstijd’ wordt de totale gespreksduur van deze gesprekken opgeteld. In de lijst worden nu kolommen zoals datum/tijd leeggelaten. Dit komt doordat een regel in de lijst uit meerdere gesprekken kan bestaan met verschillende data.

✍️
Ik heb Feedback op jullie help systeem!

Toch een collega spreken?

Kom je er niet helemaal uit of kun je het niet goed vinden? Bel dan onze Klantgeluk collega’s op +31 50 700 9920  of stuur een e-mail naar klantgeluk@voys.nl.