Onder gesprekken vind je alle informatie over de gevoerde gesprekken. Ook kun je hier de gesprekken terugvinden die zijn opgenomen, als je de functionaliteit gespreksopname hebt geactiveerd.
- Login in Freedom.
- Klik op Gesprekken.
Aan de linkerkant zie je de informatie van de gesprekken.
Aan de rechterkant van je statistieken kun je de filters vinden. Hiermee filter je eenvoudig de gewenste informatie.
Filter op de volgende variabelen:
- Begindatum: Selecteer hier de begindatum.
- Begin tijd: Selecteer je als je een specifieke tijd in gedachten hebt in combi met de eind tijd.
- Einddatum: Selecteer de de einddatum van je filter. Let op: deze mag niet meer dan 30 dagen na de begindatum zijn.
- Eind tijd: Selecteer je als je een specifieke tijd in gedachten hebt in combi met de begin tijd.
- Zoek specifiek telefoonnummer: Zoek op een specifiek telefoonnummer of een deel daarvan.
- Toon alle gemiste oproepen: Vink dit aan als je alleen de gemiste oproepen wil zien.
- Gespreksrichting: Wil je enkel de inkomende of uitgaande gesprekken weergeven, selecteer hier de juiste. Beide kan natuurlijk ook
- Opnamen: Selecteer of je alleen de opgenomen gesprekken wil zien of de gesprekken zonder opname. Om beide te zien kies je allemaal. .
- Totaliseer op: Kies uit de optie’s: geen, beller, gebeld naar, klant en account/gebelde nummer. De totalen vind je door hier account/gebelde nummer aan te klikken. Je kunt dan aflezen hoeveel er is gebeld per account of per telefoonnummer. Hierbij wordt bij ‘Aantal’ aangegeven hoeveel gesprekken hierin zitten en bij ‘gesprekstijd’ wordt de totale gespreksduur van deze gesprekken opgeteld. In de lijst worden nu kolommen zoals datum/tijd leeggelaten. Dit komt doordat een regel in de lijst uit meerdere gesprekken kan bestaan met verschillende data.
Wil je de data uit de gesprekkenlijst downloaden? Klik dan op de knop Exporteer. Je krijgt dan het volgende scherm te zien.
- Vul de gewenste data in van de gesprekken die je wilt exporteren. Let op: de maximale export optie is 31 dagen. Wil je data van meerdere maanden, maak dan van elke maand afzonderlijk een export.
- Klik op Opslaan. De download zal nu beginnen.
Zodra de export begint met draaien krijg je de volgende balk te zien
- Ga naar de download pagina om de export te downloaden. Klik hiervoor rechtsboven op Account > Facturatie > Downloads.
FAQ voor Gesprekken
Wij bewaren jouw gespreksgegevens maar één jaar. Wil je dit zelf wel langer terug kunnen vinden, dit kan eventueel via Webhooks.
Wij bewaren jouw gespreksgegevens in de gesprekkenlijst maar één jaar. Wil je dit zelf wel langer terug kunnen vinden, dit kan eventueel via Webhooks.
De gesprekstijd start zodra jij het gesprek hebt opgenomen, de klant in de wachtrij staat of een voicemail te horen krijgt. Mocht je dus veel gesprekken met 0s hebben, dan heeft de klant opgehangen voor jij hebt op kunnen pakken of er gaat iets mis in jouw belplan.
Updates
Wij werken constant aan ons platform en andere producten. Wil je op de hoogte blijven van alle updates, check voys.nl/updates.
Verbeteringen
Wij ontwikkelen voor en met jou als klant. Hierbij wordt alle feedback gewaardeerd. Heb je zelf een suggestie hoe wij onze producten kunnen verbeteren, check dan voys.nl/verbeteringen.
Contact Kom je er met onze hulppagina’s toch niet helemaal uit, klik dan op het bel icoontje rechtsonder op de pagina om een afspraak in te plannen!