FAQ
Hieronder vind je veelgestelde vragen en bijbehorende antwoorden over de omzetting van Openingstijden | Geavanceerd naar Openingstijden | Basis.
Wat betekent deze omzetting voor mij?
Met deze omzetting maken we het jou als klant makkelijker. Je blijft net zo goed bereikbaar, maar de openingstijden zijn nu nog eenvoudiger aan te passen. Zo hoef je niet jaarlijks de verschillende feestdagen in te stellen, deze worden door de nieuwe module automatisch meegenomen naar de komende jaren!
De omzetting betekent dat het instellen en wijzigen van je openingstijden íets anders verloopt dan je gewend bent. Hoe? Dat leggen we je natuurlijk graag uit op deze pagina.
Wat is er anders aan Openingstijden | Basis?
Openingstijden | Basis is perfect voor bedrijven die geen ingewikkelde openingstijden hebben. Daardoor wordt het voor jou nog makkelijker om deze te beheren. De manier van instellen is misschien iets anders dan je gewend bent.
Na de omzetting naar Openingstijden | Basis is het ook mogelijk om je openingstijden via de Voys App aan te passen. Je hoeft nu dus niet meer speciaal in te loggen in Freedom om je openingstijden te wijzigen. Ook komt er een link in de Voys Webphone beschikbaar die je direct doorstuurt naar een pagina waarop je je openingstijden kan aanpassen.
Wat merk ik van het omzetten?
Helemaal niets! Deze omzetting verloopt volledig automatisch en heeft geen invloed op je bereikbaarheid. Je blijft gewoon bereikbaar op de tijden die al in je belplan stonden aangegeven. Wel zo handig.
Hoe moet ik nu mijn openingstijden wijzigen?
Het aanpassen van je openingstijden werkt nu iets anders dan dat je gewend bent. Onder het filmpje leggen we je stap voor stap uit hoe je je openingstijden nu aanpast.
Moet ik mijn belplan nog aanpassen?
Nee, dat is niet nodig. Wel is het leuk even te kijken wat Openingstijden | Basis betekent voor je belplan, want het ziet er net iets anders uit. Het is nu makkelijker om bepaalde meldingen of voicemails in te stellen op het moment dat je niet bereikbaar bent.
Hoe zit het dan met mijn meldingen of voicemails?
Als je al een bepaalde melding of voicemail ingesteld hebt voor buiten openingstijden wordt deze meegenomen naar de nieuwe situatie. Het kan dus wel betekenen dat je voor tijdens de feestdagen en sluitingstijden dezelfde voicemail hebt staan. Dit is natuurlijk elk moment aan te passen. Lees hier hoe je een nieuwe geluidsbericht kan aanmaken en lees hier hoe je deze kan omzetten naar een melding of voicemail. Kom je er toch niet helemaal uit, dan zitten we natuurlijk voor je klaar om je telefonisch te ondersteunen!
Kom je er aan de hand van deze pagina niet helemaal uit? Of wil je de telefonie toch anders routeren? Kijk dan ook eens op de volgende pagina’s:
Openingstijden | Geavanceerd
Belplan tips
Wil je dit liever met een collega bespreken? Plan dan een telefonische afspraak in via de button rechtsonderaan de pagina!