Spam
Spam
Verkeerde CallerID
Verkeerde CallerID
Telefonisch overlast stoppen
Telefonisch overlast stoppen
Wat is het verschil tussen een VoIP-Account en een Gebruikersaccount?
Wat is het verschil tussen een VoIP-Account en een Gebruikersaccount?
Hoe pas ik mijn uitgaande telefoonnummer aan?
Hoe pas ik mijn uitgaande telefoonnummer aan?
Wijzigen nummerweergave bij doorschakeling mobiel
Wijzigen nummerweergave bij doorschakeling mobiel
Openingstijden | Basis omzetten
Openingstijden | Basis omzetten
Hoe bel ik (tijdelijk) anoniem uit?
Hoe bel ik (tijdelijk) anoniem uit?
Tweestapsverificatie Freedom instellen
Tweestapsverificatie Freedom instellen
Toets op één om dit gesprek aan te nemen
Toets op één om dit gesprek aan te nemen
Klanten komen niet uit de wachtrij
Klanten komen niet uit de wachtrij
Waarom moet SIP ALG uit?
Waarom moet SIP ALG uit?
Ik heb feedback op jullie hulppagina’s.
Updates
Wij werken constant aan ons platform en andere producten. Wil je op de hoogte blijven van alle updates, check voys.nl/updates.
Verbeteringen
Wij ontwikkelen voor en met jou als klant. Hierbij wordt alle feedback gewaardeerd. Heb je zelf een suggestie hoe wij onze producten kunnen verbeteren, check dan voys.nl/verbeteringen.
Contact Kom je er met onze hulppagina’s toch niet helemaal uit, klik dan op het bel icoontje rechtsonder op de pagina om een afspraak in te plannen!