Allereerst gaan we kijken of jouw app probleem een issue is wat we al gevonden hebben.
Problemen direct na de installatie
Ik heb de app gedownload, maar hij werkt niet.
Ik heb de app gedownload, maar hij werkt niet.
Problemen met de audio
Er is helemaal geen audio
Er is helemaal geen audio
De audio hapert
De audio hapert
Ik hoor de klant niet
Ik hoor de klant niet
De klant hoort mij niet
De klant hoort mij niet
Mijn klant hoort een echo
Mijn klant hoort een echo
Gesprekskwaliteit verbeteren
Gesprekskwaliteit verbeteren
Problemen met inkomende/uitgaande gesprekken
(CRM)Integraties en meer mogelijkheden voor jouw telefonie
(CRM)Integraties en meer mogelijkheden voor jouw telefonie
Overige problemen met de Voys App op iOS
Heb ik de app wel goed ingesteld in Freedom?
Heb ik de app wel goed ingesteld in Freedom?
De app crasht steeds
De app crasht steeds
Ik heb het app account overgenomen van een collega
Ik heb het app account overgenomen van een collega
Je krijgt de melding: ‘Je hebt geen app account. Dit betekent dat je geen inkomende gesprekken in Voys kan ontvangen.’
Je krijgt de melding: ‘Je hebt geen app account. Dit betekent dat je geen inkomende gesprekken in Voys kan ontvangen.’
Mijn collega’s en ik gebruiken hetzelfde gebruikersaccount
Mijn collega’s en ik gebruiken hetzelfde gebruikersaccount
Mijn headset werkt niet
Mijn headset werkt niet
Mijn Voys app werkt niet (goed) als ik Bluetooth aan heb.
Mijn Voys app werkt niet (goed) als ik Bluetooth aan heb.
Ik zie niet al mijn (gemiste) gesprekken
Ik zie niet al mijn (gemiste) gesprekken
Ik hoor een stem die het telefoonnummer wat ik wil bellen of wat mij belt opnoemt
Ik hoor een stem die het telefoonnummer wat ik wil bellen of wat mij belt opnoemt
Mijn inkomende telefoonnummer is altijd mijn eigen zakelijke telefoonnummer
Mijn inkomende telefoonnummer is altijd mijn eigen zakelijke telefoonnummer
Mijn collega’s zien mij niet in de app
Mijn collega’s zien mij niet in de app
Ik heb feedback op jullie hulppagina’s.
Updates
Wij werken constant aan ons platform en andere producten. Wil je op de hoogte blijven van alle updates, check voys.nl/updates.
Verbeteringen
Wij ontwikkelen voor en met jou als klant. Hierbij wordt alle feedback gewaardeerd. Heb je zelf een suggestie hoe wij onze producten kunnen verbeteren, check dan voys.nl/verbeteringen.
Contact Kom je er met onze hulppagina’s toch niet helemaal uit, klik dan op het bel icoontje rechtsonder op de pagina om een afspraak in te plannen!